czwartek, 3 lutego 2011

Hurra dostałam wyróżnienie.

Dziś 
 obdarowała mnie swoim wyróżnieniem, bardzo bardzo bardzo dziękuję!!!!!!!!!




A oto zasady przyznawania tego wyróżnienia:

1. Podziękuj za wyróżnienie i umieścić link do bloga osoby która Cię wyróżniła.
2. Umieść u siebie logo wyróżnienia.
3. Wyróżnij ze swojej strony dziesięć innych blogów, umieścić do nich linki i poinformuj o tym właścicieli w komentarzach.
A przy okazji wyróżnienia napisz listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwym.

Wyróżnienie najchętniej dałam bym wszystkim blogom, które czytam, ale nie chcę przerywać zabawy i jutro na pewno komuś zrobię miłą niespodziankę.

Co czyni mnie szczęśliwą?

Kiedy komuś mogę ofiarować jakąś cząstkę siebie, wtedy czuję się spełniona.
Kiedy mam możliwość realizowania swoich marzeń.
Wszystko mnie uszczęśliwia, każdy dzień, każda chwila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz