czwartek, 9 grudnia 2010

Akcja Święta.

Cosik nie mam czasu na nic, jestem teraz na trzydniowym urlopie i oczywiście spędzam go tyrając w domu.
Ale za to mam już porobione pierogi z kapustą i grzybami, pierogi ruskie oraz krokiety z grzybami. Chciałam zrobić jeszcze uszka lecz niestety poddałam się, wykonałam telefon do siostry i temat uszek został załatwiony po "mięsku'.
Cały ten szał świąteczny jest wyczerpujący w pracy jak i w domu, nie mam czasu na swoje przyjemności, więc jak tylko mam okazje to przeczytam kawałek książki, zrobię dwa rządki na drutkach mojego szalikokominotunelu lub upichcę coś dobrego.
Ale dzisiaj zamieszczę pozostałe zdjęcia z moimi obrazkami, które powstawały sobie przez parę lat jak pisałam wcześniej.


Fiołki, obrazek podarowałam babci z okazji Dnia Babci.
I chyba skończyło się dodawanie zdjęć, mam jakiś mały problem z którym musze się uporać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz